Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

korosztály

2011.09.03. 11:23 ironcat92

 

Megrökönyödtem....

Min is? Azon, hogy egy 19-20 éves fiatalt miért a szüleik viszik gólyatáborba. Nem bíznak benne eléggé, féltik? Az előadásokra is bejárnak majd helyette? Hogy is van ez?  Tudják nagyon jól, hogy miről szól ez az egész. Erre mint a hímes tojást babusgatják. Én anyukám is hívott, meg hívtam én is, de egy gyors sziával el volt rendezve az elmenetelem. 

A másik: formaruha méretvétel. Felnőtt lányok, NŐK, és az apuci anyuci kíséri el. Miiiiivaaaan? Ha a plázába el tud menni egyedül vagy a "barinőkkel" "shoppingolni" akkor ezt is meg tudja csinálni nem?

A harmadik: beiratkozás. Ott is tobzódtak a szülők. Még jó, hogy a hölgy szólt hogy nincs elég hely szóval várjanak. Nekem ez magas.

19 éves vagyok. Mióta városi iskolába kerültem, azóta én intézem a dolgaim. Anya max kórházba kér időpontot, de ott dolgozik bakker. 13 éves korom óta én intézek mindent. Lehet hogy nem járok hétvégente bulizni, de a bankba be tudok menni egyedül és el tudom intézni a dolgaim... Lehet hogy engem neveltek túl önállóra. Mondjuk hozzájuk képest tuti az vagyok.

ennyit a panaszáradatomról. Be vagyok iratkozva, bár még órarendem nincs. Elkezdődik a naaagy egyetemista élet. Mondjuk bulival:P Mert SZÍN PARTY lesz:) 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása