Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

az utóbbi pár nap

2011.09.01. 15:16 ironcat92

 Tegnap előtt délután volt itt Kedves Ismerős. Nagyon régen nem láttam, és jó volt már megölelgetni. Kidumáltuk magunkat, bár éreztem, hogy tudna még miről beszélni ahogy én is. Sms-eztünk gólyatábor alatt, és írtam neki hogy hozzon valahonnan ahol éppen volt ajándékot. Nem gondoltam komolyan, erre ez a mafla meg beállított egy Hupikék Törpikés bögrével. Nagyon nagyon jól esett, és baromira hiányzik. Kijelentette, hogy hozzá nem mehetek fel úgy, hogy csak megyek és jövök, nekem ott kell maradnom. Mikor ezt anyának mondtam azt mondta ne álmodozzak, hogy ez hamar megvalósul, mert apum biztos nem engedi meg. Nem gond mert mire észbekap addigra szerintem én fenn leszek...

Másik dolog. Tegnap jöttem rá, hogy az elmúlt időszakban tök jól érzem magam a bőrömben. Feldobott vagyok vidám és mondhatni magabiztos. Ez szerintem onnan indult, hogy mire észbe kaptam addigra egyedül intéztem a bankszámlám. És mindent egyedül ami a sulival és az egyetemmel kapcsolatos. Bóóóódogtág van. :)
 
Ma beugrottam a suliba, megnézni kivel mi van. Kiderült hogy jobban tettem hogy nem maradtam, mert borzalmas órarendjük van a szakképzéseseknek. 
 
Kitöltöttem a beiratkozési lapomat. Kifejezetten szép lett, és hihetetlen. Annyit kell rohangálnom... Kiderült hogy a bursa miatt csak 30-tól lehet menni a hivatalba, segáz. Aztán jött még más egyéb is, de az nem publikus. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása