Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

összevissza

2011.07.13. 00:02 ironcat92

Meg vagyok zavarodva így éjjel. Legszívesebben kilépnék a lakásból ebbe a kisvárosi hétköznapi éjszakába és csak táncolnék és táncolnék. Lehet hogy csak pillanatnyi lenne a boldogságom és a felhőtlenségem de az is jó lenne. az a legnagyobb gondom, hogy kinn nem tudok elmenni bulizni. Pedig ott nem ismer senki, azt csinálhatnék amit akarok azzal akivel akarok... Hmm jó olasz pasik... 

Témaváltás: igazából rájöttem, hogy én az iwiw-es sráctól az ég egy adta világon nem akarok semmit. Lehet hogy hülye vagyok és nem kéne elfuserálni egy lehetőséget, de azért tegyük hozzá hogy nem mindig csak a belső értékek dominálnak. lehet hogy nem vagyok egy szépség, de szeretnék magam mellé egy jóó pasit na. Egy női magazinnak volt egy kis melléklete, amiben leírták hogy melyik csillagjegy szülötte miként szerelmes. Nekem oda volt írva hogy igenis kell az, hogy jóképű pasi álljon mellettem.

Csessze meg a macs, azért jól esik ha megnéznek. Azért kinn szeretnék kihívó lenni:P Csak egy kicsit... azt hiszem a zártabb rucijaim itthon hagyom...

nah jó éjt... aludni kéne. melegem van szal sok esélyt nem látok..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása