Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

9 nap

2011.07.08. 11:37 ironcat92

hűűűű azz de kevés....

Krakkó:

Kb fél 2 körül indulhattunk el. Gyönyörű volt az út és egész gyorsan telt el. Szebbnél szebb várakat láttunk. A hegyektől én csak ámuldoztam. Ahogy haladtunk Lengyelország felé, úgy borult be az ég. Mikor már Krakkó közelében jártunk, kezdtem bepánikolni, hogy szét fog verni ott az eső és nesze neked városnézés. Hál istennek láttam oszladozni a felhőket így megnyugodtam. Megkerestük a szállodát, elfoglaltuk a helyünket, és indulás várost nézni. Egy szóval le tudnám írni: meseszép. Hiába hogy be volt borulva, és csepegett az eső. Érdekes az egész város. A belvárosba nem engednek autót, és az egyedüli dolog ami elüthet az a konflis. Templom templom hátán, csak mindegyik zárva volt, vagy mise volt, ahol nem akartunk bennragadni. A vár és környéke szintén gyönyörű. Fáradtan értünk hotelt. Zuhany, hülyéskedés, netezés, alvás. Másnap elmentünk a főőőőfőő célhoz, összeszedtük ami kell és indulás. Hazafelé a Tátrán keresztül jöttünk. Még egy út ami hihetetlenül szép. Igaz felüdülés volt magyar feliratú táblát olvasni itthon. Hullafáradt voltam mire hazaértem ezért csak most a bejegyzés.

Ja randira lettem hívva.... Nem tudom mit csináljak egyáltalán nem ismerem a srácot... Mellesleg nemsokára utazok szóval... vvvváááááá 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása