Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

újra kell számolnom.... (26 nap)

2011.06.21. 05:21 ironcat92

 reggel koránkelés> megnyitó> rohangálás, pohártörés> haza, pihi> készülés > érkezés, akklimatizálódás> felelés> megnyugvás,fejfájás,bor,alvás...

 

szóval ezt azért kifejtem. Reggel korán kellett kelni, mert készülnöm kellett az érettségi megnyitóra. Kiderült, hogy mikor leszek, aztán megnyitották az érettségit. Rohangálnom kellett egy csomó mindenért. Tanáriból kaptunk üvegpoharakat, az egyiket lemenetben el is törtem (utólag sem tudom eldönteni, hogy rossz, vagy jó ómen). Hazajöttem, pihentem, olvasgattam a tételeket. Visszamentem, átöltöztem, és hívott az osztályfőnököm, hogy akklimatizálódjak. Az angolt eléggé nyögvenyelősnek érzem,de remélem minden ok lesz, a legrosszabbra készülök fel. A magyar nem volt vészes, de a nyelvtan necces volt. Remélem egy 40-45 pontot kapok rá. Mire hazaértem olyan fejfájás fogott el, hogy alig bírtam létezni. Ittam egy pohár bort, de az sem segített. Maradt az alvás, ami kb hajnali 4ig ment is. Most még visszasunyok egy picit.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása