Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

Mire vágysz?

2011.05.21. 21:16 ironcat92

Kimondhatatlanul nem volt kedvem tanulni tegnap délután. Egyik ismerősöm is ezzel a problémával küzdött, csak ő egy hétfői egyetemi vizsgára készült. Mikor kinyavalyogtam magam, hogy mennyire nincs kedvem tanulni, ő megkérdezte hirtelen, hogy mire vágyom. A válaszom a következő volt: egy masszázsra, egy pohár borra, romantikára, és egy olyan személyre persze, akivel lehet romantikázni. Utána jött a gyors kiegészítés: egy tábla fincsi csokira. Én ezzel a válasszal meg is elégedtem, gondoltam a többi maradjon az én titkom... De jött a következő kérdés, mintha csak érezte volna, hogy maradt a levegőben (vagy a netkábelben:P) valami. És méééég???? Próbáltam azzal elintézni a a dolgot, hogy én azt inkább nem részletezem. Aztán elkezdtem írni: szeretet, szeretetteljes ölelés, csók...

Egy gyors zuhany után aztán én is befeküdtem tanulni. Egy darabig nem is volt gond. De hiába hogy nem ment a tv, nem volt akkor még gépem, egyszerűen nem bírtam koncentrálni a tanulásra, csak azon a kérdésen agyaltam. Nem vágyom sokra, csak annyira, hogy ne arra kelljen kelnem hogy anyáék beszélgetnek a konyhában, hanem egy ölelésre, vagy egy puszira. Vagy, hogy kapjak egy sms-t: Suli után megvárhatlak? Szóval nem sok de jólesne.... Egy szó mint száz, hiányzik, hogy szeressenek...   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása