Csak egy ...

Hinni kell! Mindegy, hogy miben, hiszen gyarló emberek vagyunk, az igazságot úgysem látjuk. Higgyünk a jóban, a szépségben, s talán minden jóvá és széppé válik, ha őszinte szívvel hiszünk benne.

Friss topikok

  • puszterka: igen, legyen szünet. :) (2010.10.26. 15:50) brrrr
  • puszterka: csak hogy ne mondhasd, hogy senki semmit. VALAMI. :) (2010.07.28. 21:01) Változás:D
  • ironcat92: maaajjjddd.... (2010.07.18. 13:38) Még 13...
  • puszterka: gyógyulj!!! (2010.07.05. 18:17) Remekül kezdődött....
  • Firecat: Roooootoooo dááááászteeeeeer XD bizz bizz és igen is finom volt a süni!!!!! van kifogás???? ne is ... (2010.06.24. 21:08) :D

jó nap

2011.05.12. 20:59 ironcat92

 ma volt anyukám szülinapja. amire gondoltam meglepetést, annak a terveit keresztül húzta, mivel sütött két fajta sütit. délelőtt kitakarítottam a konyhát, délben pedig elindultam ajándékot vadászni. akármikor, ha bementünk egy boltba, anya azon parázott, hogy alig talál olyan ruhát magára ami tetszene is neki. nah én ezt megoldottam. kapott egy jó kis felsőt. nem tudtam titokban tartani, mert meg kellett próbálnia, hogy ha nagy akkor ki tudjuk cserélni. azt hiszem vállveregetést érdemlek, mert jó lett éccsemnek a ruci.

betoppant anya unokatesója a fiával együtt, egy nagyon szép tortával, és csillagszóróval (vagy mi a szösz annak a szikrahányó izének a neve). ettünk fincsi kaját, tortát... 

gyorsan eltelt a nap. tanulni sajna nem volt időm, de nem gond, mert bepótolom holnap. álmos vagyok nagyon. elfáradtam. nem baj jót tesz majd egy nagy alvás. 

mindenkinek jóéjt. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása